1910. BSA PRVI MOTOCIKL
BSA, što je skraćenica za Birmingham Small Arms Company Ltd, osnovana je 1861. godine za proizvodnju vatrenog oružja. Njihova motociklistička divizija uspostavljena je 1903., a prvi motocikl predstavljen je 1910. godine.
1914. VELIKI RAT
BSA je proizvela 1,5 milijuna pušaka, 145 Lewisovih strojnica, zajedno s motociklima, prvim sklopivim biciklom na svijetu, alatnim strojevima, napravama, mjernim instrumentima, zrakoplovnim komponentama, bravama za puške, granatama i upaljačima kako bi podržala "Veliki rat". Osim toga, tu su bili službeni automobili, ambulantna vozila i komercijalna vozila koje je proizvodio Daimler, kojeg je BSA kupila 1910. godine.
1920. POSLIJE RATNA ERA
Nakon Prvog svjetskog rata, 1920. godine, BSA je kupila dio imovine Aircraft Manufacturing Company (Airco), koja je tijekom rata proizvela mnoge važne zrakoplove. Iako BSA nije ušla u zrakoplovnu industriju, glavni dizajner Airca osnovao je tvrtku De Havilland, a BSA se 1921. godine ponovno uključila na tržište automobila pod svojim imenom s laganim automobilom s V-twin motorom, nakon čega su uslijedili modeli s četverocilindričnim motorima. Godine 1924., četiri motocikla BSA ušla su u povijest motociklizma uspješnim usponom na Snowdon.
1930. GODINE IZMEĐU DVA RATA
Godine 1929. pojavila se nova serija automobila s 3 i 4 kotača, a tijekom 1930-ih upravni odbor odobrio je troškove za ponovno stavljanje u uporabu opreme za proizvodnju oružja. Godine 1931. preuzeli su Lanchester Motor Company, a proizvodnja njihovih automobila prebačena je u Daimlerove pogone u Coventryju. Proizvodnja BSA motocikala se povećala – pouzdani model Sloper ustupio je mjesto modelima Blue Star i Empire Star, a BSA je osvojila Maudes Trophy za najzaslužniju motociklističku izvedbu.
1939-1945 DRUGI SVJETSKI RAT
Tamni oblaci rata nadvili su se, a BSA je proizvodila dijelove za streljivo, Browningove puške i upaljače za granate. Među proizvodima bilo je 126.334 vojnih motocikala – svi su bili model M20.
1950. OBNOVA
BSA je kupila Triumph Engineering Co. Ltd., a 1953. godine osnovana je BSA Motorcycles Ltd. odvajanjem od BSA Cycles Ltd. Do 1950-ih, BSA je postala najveći svjetski proizvođač motocikala, s jednim od četiri prodana motocikla diljem svijeta koji je nosio oznaku BSA. Tvrtka je također uživala fenomenalan uspjeh na trkaćim stazama, s značajnim pobjedama na utrkama u Daytoni i Santa Catalini.
1960. SVJETSKA POPULARNOST
Godine 1967. i 1968. tvrtka je dobila Queen's Award to Industry za izvoz BSA i Triumph motocikala. Do 1969. godine činili su 80% izvoza britanske motociklističke industrije. Mnoge organizacije, poput AA (Automobile Association), koristile su BSA motocikle kao patrole, a policijske snage diljem svijeta preferirale su BSA. Predstavljeni su novi motocikli s tri cilindra, poznati po svojoj izvedbi i pouzdanosti.
1970. BSA PRESTAJE S PROIZVODNJOM
Godine 1971. Grupa se suočila s gubitkom od 3 milijuna funti, unatoč svim svojim uspjesima. Krajem 1971. poduzeti su pokušaji spašavanja s 13 novih i revidiranih modela BSA i Triumph. Zbog brojnih problema u proizvodnji propustili su tržište kod kuće i u Americi. Pred kraj godine bili su na rubu bankrota. Šezdeset i tri godine neprekidne proizvodnje naglo su završile u ljeto 1973. godine.
POTPUNO NOVI BSA GOLD STAR
Godine 2021., nakon dugoočekivanog iščekivanja, BSA Company Ltd predstavila je svoj prvi novi model, nakon što ju je u listopadu 2016. preuzela tvrtka Classic Legends Pvt. Ltd., podružnica Mahindra Group-a.